Ga direct naar de inhoud

Heeft u een klacht?

Klacht doorgeven.jpg

Klacht indienen bij ABN AMRO Verzekeringen

Bent u niet tevreden over ABN AMRO Verzekeringen?

Dit vinden wij heel vervelend. Laat het ons weten, want wij willen graag dat u wél tevreden bent. We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u. Lukt dat niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen. Hieronder leest u hoe.
 

1. Geef uw klacht door

  • Bel ons via 038 - 496 86 63 of in het buitenland via +31 38 496 8663
  • Let op! Dit nummer is alleen voor zakelijke klanten.
  • Wij proberen er direct met u uit te komen.


2. Klacht niet direct opgelost?

Als wij uw klacht niet direct kunnen oplossen, gaat een andere afdeling met uw klacht aan de slag. U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging met:

  • De naam van degene die uw klacht behandelt.
  • De datum waarop u uiterlijk antwoord krijgt.
  • Het telefoonnummer en e-mailadres voor eventuele vragen.


3. Procedure doorlopen en u bent het niet eens met de oplossing?

U kunt dan bij ons in beroep gaan.

  • Vermeld een omschrijving van uw klacht, (bedrijfs)naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, polisnummer, soort verzekering en de naam van uw verzekeringsadviseur. 
  • Voeg kopieën toe van gegevens als die uw klacht duidelijker maken.
  • Stuur uw brief naar:

ABN AMRO Verzekeringen B.V.
T.a.v. de Directie
Antwoordnummer 9000
8000 VB Zwolle


4. Wat gebeurt er nadat u in beroep bent gegaan?

U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Hierin vermelden wij de datum waarop u een reactie van ons ontvangt. Wij beoordelen uw klacht opnieuw. U ontvangt een reactie van ons waarin staat of wij onze eerdere beoordeling herzien.

 

5. Niet eens met de uitkomst van uw beroep?  

Bent u het niet eens met de uitkomst van het beroep dat u bij ons heeft ingediend? Dan kunt u ervoor kiezen uw geschil door een rechter te laten beoordelen.