Heeft u een klacht?
Klacht indienen bij ABN AMRO Verzekeringen
Bent u niet tevreden over ABN AMRO Verzekeringen?
Dit vinden wij heel vervelend. Laat het ons weten, want wij willen graag dat u wél tevreden bent. We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u. Lukt dat niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen. Hieronder leest u hoe.
1. Geef uw klacht door
- Bel ons via 038 - 496 86 63 of in het buitenland via +31 38 496 8663.
- Let op! Dit nummer is alleen voor zakelijke klanten.
- Wij proberen er direct met u uit te komen.
2. Klacht niet direct opgelost?
Als wij uw klacht niet direct kunnen oplossen, gaat een andere afdeling met uw klacht aan de slag. U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging met:
- De naam van degene die uw klacht behandelt.
- De datum waarop u uiterlijk antwoord krijgt.
- Het telefoonnummer en e-mailadres voor eventuele vragen.
3. Procedure doorlopen en u bent het niet eens met de oplossing?
U kunt dan bij ons in beroep gaan.
- Vermeld een omschrijving van uw klacht, (bedrijfs)naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, polisnummer, soort verzekering en de naam van uw verzekeringsadviseur.
- Voeg kopieën toe van gegevens als die uw klacht duidelijker maken.
- Stuur uw brief naar:
ABN AMRO Verzekeringen B.V.
T.a.v. de Directie
Antwoordnummer 9000
8000 VB Zwolle
4. Wat gebeurt er nadat u in beroep bent gegaan?
U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Hierin vermelden wij de datum waarop u een reactie van ons ontvangt. Wij beoordelen uw klacht opnieuw. U ontvangt een reactie van ons waarin staat of wij onze eerdere beoordeling herzien.
5. Niet eens met de uitkomst van uw beroep?
Bent u het niet eens met de uitkomst van het beroep dat u bij ons heeft ingediend? Dan kunt u ervoor kiezen uw geschil door een rechter te laten beoordelen.